Friday, April 21, 2006

Assalamualaikum.

lama aku tak blog. kenapa? hmm takder mood sebenarnya. aku jadik kehilangan mood nak menulis. takder bende nak dikongsikan. aku rasa hidup aku cam bende sama setiap hari.

mula2 dulu aku pikir nak tutup jer blog nih. tapi sayang la pulak.. napa? sebab banyak bende dah aku tulis. perkara2 yang aku nak ingatkan diri sendiri. sebab tu aku biar jer blog ni tanpa update. bila aku rasa nak tulis kembali, aku sambung jerk. sbb aku tulis blog pon bukan sebab nak dapat ramai pengunjung.

dulu aku berenti menulis sebab aku rasa xder freedom of writing. sebab aku rasa cam ader "org tertentu" yang membaca blog aku nih. so cam aku kene hati2 la sket. itu yg start buat aku ilang minat nak menulis tuh.

kemana aku pergi? xder kemana mana. ader dok kat sini ajer.

oklah takat ni ajer lah aku tulis ari nih. rasa cam malas lak. aku nak buat keje. ok bebeh adiosss

0 comments: