Thursday, June 10, 2004

okeh.. okeh.. aku try la jugak upset seberapa yg aku rajin.. skrg ni aku terrrramat la 'rajin' nyer.. ujung minggu lepas baru balik dari pulau tioman. abis gelap kulit aku kena bakar dgn matahari.. tapi takpe puas beb... aku nak letak gambar tapi filem kamera lom cuci aa.. aku tak pakai kamera digital beb.. duit tarak nak beli.. nnt lenkali ler kalau ader rezeki. balik dari cuti, check emel.. mak aiiii banyak gilos emel yg org anta. kereje pon makin bertambah. dakpa.. buat slow2 and steady.

minggu ni dah masuk pendaftaran semester baru.. hmm aku nak ambik subjek aper erk.. nak ambik subjek yg tak yah membaca bleh? pastu takyah exam skali.. kalau ader gitu kan sonang idup. aku ingat nak ambik subjek yg lecturer sem lepas ajar la.. tapi subjek lain la.. mana leh subjek sama. 2 subjek sem nih.. adusss malas nyer aku nak gi kelas. baik aku dok kat lab jer. sabaqq...

the big day is just around the corner.. rudy has ended his 'zaman bujang'. me? soon.. very soon.. but i'm not gonna do a website for wedding invitation as rudy did. maybe announce it in this blog. hey it's my space anyway.. umi cam dah tak sabar.. makin dekat ni makin banyak lak dugaan.

0 comments: