Thursday, August 19, 2004

Kabare sumer? huhuhuhu i'm back.. back with a new lifestyle. Selamat Pengantin Baru.. Selamat Pengantin Baru.. tu ler bende yang aku dengar sejak masuk keje nih. tadik dapat lagik satu hadiah dari sekreteri bos... huhuhu murah rezeki beb. tul la org cakap.. rezeki org kawin ni lagik murah dari org bujang.. aku pon dah terasa gak la. walau pun dalam tengah sengkek, tapi rezeki tu tetap ader..

penat woooo majlis kawin ari tu. giler ko kalau buleh aku takmo dah. kalau kawin dua ke.. tiga ke.. empat ke.. akad nikah ajer dah ler woi... oh yer speaking of akad nikah, aku berjaya dengan sekali lafaz je beb.. huhhuhuu best.. best.. tapi yang paling best, lepas akad nikah, kan ader kena sain borang sket.. pastu tok kadi hulur borang suruh baca kuat2 sebelom sain. tulisan jawi wooo... heheheh aku dengan terrer nyer baca kuat2 tulisan jawi kat borang tuh. nasib baik bole baca jawi, kalau tak malu woooo dgn bapak mertua. citer pasal akad nikah, masa dok mengadap tok kadi aku rasa rilek lagik.. masa tu tok kadi dok khutbah mender tah.. aku pon bukan dengar sangat.. bende khutbah2 gini aku bukannyer nak dengar pon. masa tu aku dok pikirkan bende lain, lantak ler tok kadi nak bagitau apa pon. bila abis jer khutbah, terus dia hulur tangan nak akad nikah. tah naper masa tu tetiba jer jantung aku berdegup kuat giler babeng ahhhhh... abis jer akad nikah, tok kadi senyum, cakap "Alhamdulillah..." aku terus lega.. giler ko.. masa akad nikah tah naper aku jadik berdebar tahap cipan ah. huhuhu apa pun dgn sekali lafaz terus setel. then abis akad nikah sumer ader acara batal air sembahyang. abg ipar aku masa tu gelak sensorang kat belakang bila org cakap acara batal air sembahyang. mana tak nyer.. bukan mak andam, tapi pak andam. juru andam nyer jenis AUW.. mmg dah sah awal2 batal air sembahyang nyer. lantak ler.. acara yg memenatkan keesokan arinyer.. ader la citer2 menarik ari tu.. best gak la... eh esok la aku citer.. aku nak balik ah.. boring lak dok opis nih. adiossssssss....


p/s: bila bangun pagi,.....eh saper pulak tido sebelah aku nih.. ehem.. ehem.. cikit...


0 comments: