Tuesday, December 21, 2004

adusss panas nyer bilik aku nih... aircond problem la pulak.... tah aper pasal la x jalan... nasib baik kat luar sejuk sikit.. bole ler bukak pintu kasi udara masuk..

skrg bbz dgn pameran kat dewan besar. klinik penyelidikan.. leebih kepada nak promote institut sebenarnya. nak attaract student buat master. alkisah nyer ader sorang juruteknik nih... bukan dari lab aku. aku skrg xder juruteknik. si mamat ni.. dah tau ari nih ader pameran, ader keje byk nak kena setel, dgn rilek nye bercuti. cam dah plan awal2 jerk... pastu siap cakap kat peg. atasan nak gi buat mykad (ari lain xleh buat mykad ker?). pastu member dia lak cakap, si mamat ni bgtau dia nak balik kg tgk nenek... pastu juruteknik lain hangin ler, kalau dah main wayang gini. kesian org lain terkontang-kanting buat keje.. si mamat ni rilek jerk.. tapi yg best tu, tadi aku ternampak lak dia kat sekitar opis.. tah buat haper tah.. pelik lak.. kata nak balik kg tgk nenek, nak buat mykad.. alih-alih ader kat opis. tapi x keje la... huhuhuuuh bakal staf yg akan dipulaukan selepas ini oleh rakan setugas.. uhuuhuh.. bagus.. bagus amalkan selalu..

huhuhuhu lepas ni xyah basuh baju manual.. ader mesin.. rilek sikit erk.. kesian kat umi, skrg dah masuk 4 bulan lebih. perut dah nampak besar sket..

skrg dah nak akhir tahun.. apa keje yg belum setel untuk tahun ni erk? korang sumer dah setel ker? aku cuma satu jer.. struggle nak perabih lab work.. dapatkan data. pastu siapkan writing thesis.. adus pening kapla..

raya aji bulan depan kakak aku kawin.. alhamdulillah.. jodoh dier sampai jugak erk.. sori la yer aku langkah bendul.. eh langkah bendul ape... aku bukannyer adik pompuan. so x kire aaa.. aku ingat nak sponsor beras la untuk kenduri kawin dia nnt. ader sesaper jual beras siam cap kanggaroo tak? meh sini aku nak beli.

minggu depan (26/12/04) opismate termasuk aku, akan berkonvoi ke Benta. ader opismate yg kawin. sekali sekala konvoi reramai ni syok jugak erk.. aku rasa dlm 4 keta la yg akan pegi.

oklah aku pon xder per nak cakap.. ni pon curi2 masa update blog sementara menunggu nak ke pamern kar dewan besar. skrg bz seh... maklum ler calon pekerja terbaik... warghahahahahah

adios.

0 comments: