Tuesday, April 06, 2004

apsal ha aku nyer ruangan utk komen bole setakat 5 org jer... nak lebih kena bayar.. ari tu pree je.. hampagas tul la... ader sesaper bole cadang kat aku tak, nak guna yg best sket..

aku rasa cam lama jerk tak update. skrg bz sket la.. keje byk.. bertimbun lak keje aku. tak tau nak buat yg mana satu. tapi aku enjoy buat keje ni. tak kisah la..

seminggu lepas gi kursus bahasa inggeris.. rasanya aku ader bgtau dlm entry lepas.. tapi tak ingat dlm entry mana. abis kursus ari jumaat terus gi kursus kat melaka lak. kat A Famosa resort.. ok la gak tempat tu. bole masuk cowboy town.. yeyeyyeyeyey... masa kursus tu ramai jugak la staf2 dari jabatan lain hadir. sblm ni cuma nampak muka jer tapi tak kenal, sempat berkenalan dgn beberapa org staf.. yg datang dari jauh pon ader, dari kuching.. miauuuu... bole katakan aku enjoy gak la kursus.. walaupon ader penceramah yg agak boring gak la... tahan jer la telinga. aku lupa la nak bawak kamera kat sana.. so takde la gambar2 yg menarik utk share kali nih.. lenkali kalau ader event yg menarik aku akan bawak kamera skali..

masa kursus aku asyik rindu kat umi jer.. mungkin sbb lama tak jumpa dia kot.. bila erk nak jumpa lagi?

0 comments: