Tuesday, March 09, 2004

Hari tu aku terfikir... kalau org bleh kawin 2,3 sampai 4, tunang takleh tunang 2,3,4 ker? takde dibuat org keje gitu.. tah hape2 ntah... takde la aku tamak nak tunang sampai dua.. cuma aku cakap aku terfikir ajer... ader tunang yg satu ni pon dah cukup... tunang 2.. hmmm ok gak tu idea.... :P

smlm aku ingatkan nak jogging tapi ujan.. oh yer.. aku dah start jogging balik.. baru start dlm minggu lepas.. manage to do 5 rounds after a long break. aku stop jogging sejak mula kerja. dulu boleh kata hampir setiap ari aku turun jogging.. tapi bila dah start keje.. cam malas nak berlari.. kasut jogging pon ntah kemana. minggu lepas aku beli le kasut sepasang.. murah ajer.. beli kat bilion. petang ni kalau tak ujan mungkin aku turun. tgk la. aku ingat nak aktif balik berlari. syok.. rasa hilang masalah. masa jogging aku tak fikir apa-apa. cuma nak abiskan sebanyak round yg bleh.

aku ingat nak gi skali lagi ler times square.. nak naik rolercoster sampai puas... hahahhahaha

keje aku skrg ni byk yg tak teratur.. mungkin sbb aku tak masukkan dlm planner. kengkadang aku terlupa keje tu.. need to reorganise myself. i cannot put my studies as my excuse.. i'm willing to futher my study on my own.. so i must carry the burden by myself. it's been end of second semester already, i've not much progress. need to progress more.

aku dah apply cuti 22 aribln.tak tau lulus atau tidak. tunggu emel kelulusan cuti dari bos. tghari ni cadang nak gi carik tiket bas balik kg. 19 aribln mlm aku cadang nak balik kg. kan nak mengundi. aku malas nak drive. penat. sbb aku balik dgn kakak aku jer. abah cakap tiket ke KL 21 mlm. so maknanya aku sampai KL 22 aribln. terpaksa ambik cuti la nampaknya. cadang balik ni nak tgkkan pc adik aku.. ader masalah sikit..

parti mana aku nak mengundi ni yer? dalam dilema.. need to think the pros and cons..

0 comments: