Wednesday, March 10, 2004

Smlm aku tak jadi ber'jogging' kenapa? hujan dengan lebatnya turun petang smlm. terbantut lagik hajat aku.. takpe.. mungkin petang ni aku akan turun.. mungkin akan cerah nnt.

petang smlm sblm balik rumah, kawan pompuan call aku ajak gi mines.. bukan dating aaaaa. jgn salah paham lak. dia nak carikan hadiah besday untuk kakak kpd bf dia. (haaa dia dah ader bf la.. err.. melepas aku..) letih aku dok memikirkan hadah aper yg sesuai nak carik.. yg susahnyer sebab family bf dia ni anak orang kaya.. hadiah kurang2 seribu lebey ni dah biasa la kakak dia dapat.. member aku lak nni bajet cuma rm100 je. tu pon dia kongsi ngan bf dia. kesian.. pusing punyer pusing.. singgah kat satu butik ni.. pastu aku racun dia beli baju sepasang.. bukan utk hadiah tapi utk dia pakai.. hahahhaha aku cakap rock dalam feminin.. terus dia berkenan.. pi try baju tu. lepas dok try2, pi kat kaunter terus bayar.. nnt aku cakap bleh la tgk dia pakai baju tu. heheheh dia tersengih jerk.. memandangkan perut aku lapor.. kitorang lepak kat kyros kebab. aku bantai kebab daging. masa dok makan tu, dia dok bercerita pasal study.. pasal bf... mintak nasihat aku nak buat camna (eceh cam aku terer sgt..), pastu cerita pasal family dia. dari cara dia bercerita, aku bleh agak dia dtg dari keluarga yg agak berada.. aku ni datang dari kg. boleh rasa perbezaan suasana hidup. hidupnya terkongkong oleh parents.. aku cuma nasihatkan ikut la cakap mak bapak.. dorang tu nak yg terbaik le utk anak2..(eceh cam bagus jerk aku bg nasihat)..

huhuhuhu cuti aku dah diluluskan.. cepat ajer bos reply emel.. so 22 aribln ni aku bercuti le.. bole balik kg dgn senang ati.

aku masih dalam dilema.. parti mana nak sokong nih? masih atas pagar...

0 comments: