Friday, March 19, 2004



malam ni aku balik kg nak mengundi. bas kul 8.30 malam. haa ni tiket bas yang aku beli. bukan nak promote syarikat bas eh.. korang agak2 kg aku kat mana erk.. aku takde aaa turun sampai kat stesen bas, aku turun kat tgh jalan jer sblm bas masuk stesen. umah aku tepi jalan beso. so takde la penat sgt.. naik bas.. tido.. celik mata dah nak sampai umah. kalau terlepas umah nampaknya naik teksi le patah balik. tempat duduk aku blakang sekali siotttttttttttttttttttt... ni pon tiket yang dah last nih. kalau tak terpaksa la aku drive balik kg. uhhh penat sihhhhh.. aku terpaksa cuti sampai 23 aribln. 24 baru aku masuk kije balik.


ramai yang dah pulang skrg ni.. aku jugak yang masih sangap kat opis nih dok buat keje.. pelajar2 pon dah balik kg.. skrg kan musim cuti sekolah.. err aku kat skolah ker? tapi tak tau napa aku tak rasa excited nak balik kg.. entah le.. bagi aku biasa je. oklah aku ucapkan selamat mengundi kepada semua.... cioa.

0 comments: